Bara 48 veckor kvar...

... till nästa sommarsemester. Min hösttermin började idag och vädret hjälpte till att ge just höstkänsla. Ösregn och storm mötte vår morgontrötta familj. Igår kväll sydde jag en höstjacka till Elsa, mönster och tyg från min nya favoritbutik, Stoff & Stil i Malmö. (Sara undrade vilka mina vänner Stoffe och Stig var jag besökte på semestern)



Helgen gick av bara farten. Torsd, fred o lördag blev det sail. Grillfest i Giseryd sista semesterkvällen och en lat söndag då jobb och dagisväskor packades.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jättefin jacka, har varit så sugen på att sy i flera veckor nu men får aldrig tid att sätta mig! Föresten har jag ju fortfarande boken jag lånade av dig, tar med den nästa gång vi ses!

2008-08-05 @ 15:54:55
URL: http://vrenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0