Utmanad av Linnea

Jag har:

(#) varit full
(#) fått sparken
(#) bott utomlands
(#) varit i slagsmål
(#) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) försökt köra ifrån polisen
(#) blivit stannad av polisen
(#) varit sambo
(#) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(#) varit kär i en lärare
(#) skolkat
( ) legat med en medarbetare
(#) haft one night stand
(#) avfyrat ett vapen
(#) varit utomlands
( ) räddat livet på någon
(#) sett någon död
(#) flugit
( ) spytt i en bar
(#) ätit sushi
( ) kopierat rumpan i kopiatorn på jobbet
( ) åkt snowboard
(#) åkt skidor
(#) somnat i skolan eller på jobbet
( ) använt ett falskt id
(#) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
(#) rört en orm
(#) sovit under stjärnorna
( ) kört av vägen
(#) ifrågasatt mitt hjärta
( ) haft sex med flera samma kväll
( ) sjukanmält mig för att shoppa
( ) haft trekant
( ) varit besatt av post-it lappar
( ) badat i isvak
(#) sjungit karaoke
(#) betalat för mat med bara mynt
(#) fyllt på olja i bilen
(#) gjort upp eld på en strand
(?) förstört en fest
(#) åkt rullskridskor
(#) varit förlovad
( ) hoppat från en bro
(#) stannat uppe hela natten
( ) lämnat festen med någon annans kläder
( ) inte duschat på en vecka
(#) skrattat så mycket att jag grät
(#) fuskat på ett prov
(#) dansat på ett bord
(#) kört för fort
(#) varit alldeles för snäll
(#) tältat
(#) badat naken
(#) fått tillbaka för mycket växel & varit tyst
( ) försökt betala med ett spärrat kort
(#) skrattat när någon ramlat
(#) gråtit mig till söms
(#) mist någon jag älskat
( ) legat med en lärare
(#) Varit piercad

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu får man veta hemligheter

2009-04-12 @ 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0